Marketingová komunikace se zaměřením na podporu prodeje firmy Family DAVO, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace se zaměřením na podporu prodeje firmy Family DAVO, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace se zaměřením na podporu prodeje firmy Family DAVO, s.r.o.
Autor: Voborníková, Iveta
Vedoucí: Zrníková, Jana
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analyzovat podporu prodeje firmy Family DAVO, s.r.o. a navrhnout doporučení pro zefektivnění marketingových komunikací s důrazem na podporu prodeje. V první části je zpracována teoretická část tohoto tématu. Začíná marketingovou komunikací, která je později rozebrána na její jednotlivé nástroje. Nejvíce se však práce věnuje podpoře prodeje. Analytická část obsahuje představení společnosti, její postavení na trhu a jednotlivé části marketingového mixu. Podrobněji je popsána podpora prodeje, zda jsou konané akce efektivní a dostatečné. Ze zjištěných poznatků a informací jsou ve třetí části práce (15. Hodnocení marketingové komunikace) navrhnuta vhodná doporučení pro zefektivnění akcí na podporu prodeje a podán návrh na spotřebitelskou soutěž.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12710
Datum: 2009-12-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13558


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
voborníková_2010_bp.pdf 9.428Mb PDF Zobrazit/otevřít
voborníková_2010_vp.pdf 489.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
voborníková_2010_op.pdf 379.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet