Analýza spokojenosti zákazníků firmy SANS Cafe s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dobeš, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Brenková, Magda
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T11:42:50Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T11:42:50Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12694
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou průzkumu spokojenosti zákazníků firmy SANS Cafe s.r.o. prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části byly vyjádřeny poznatky získané z odborné literatury zaměřené na zákazníky, jejich spokojenost a na marketingový výzkum. V praktické části byla řešena konkrétní situace týkající se firmy, na kterou se výzkum vzta-huje. Dále v praktické části byly zpracovány a vyhodnoceny údaje získané dotazníkovým šetřením. V závěru práce bylo firmě navrhnuto doporučení, které by vedlo ke zvýšení spo-kojenosti jejich zákazníků. |
cs |
dc.format |
75 s. 11 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3710363 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Zákazník
|
cs |
dc.subject |
Spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
Marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
Customer
|
en |
dc.subject |
Questionnaire
|
en |
dc.subject |
Marketing research
|
en |
dc.subject |
Customer's satisfaction
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků firmy SANS Cafe s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of the customer's satisfaction of the company SANS Cafe Ltd |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Baňařová, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2010-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with an analysis of the customers satisfaction surfy of the compa-ny SANS Cafe Ltd via a questionnaire surfy. The bachelor thesis is dividend into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part there is expressed the knowledge gainded from the literature focusing on customers, thein satisfaction and marketing research. The practical part deals with the specific situation of the company, which is the object of the research. In the practical section there were processed and evaluated data obtained by a questionnaire surfy. In coclussion of the thesis there was suggested a recommendation for the company that would increase satisfaction of thein customers. |
en |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/112
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
16999
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
restaurace
|
cs |
local.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
local.subject |
restaurants
|
en |
local.subject |
customers satisfaction
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account