Analýza spokojenosti zákazníků firmy SANS Cafe s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků firmy SANS Cafe s.r.o. |
Autor: |
Brenková, Magda
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou průzkumu spokojenosti zákazníků firmy SANS Cafe s.r.o. prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části byly vyjádřeny poznatky získané z odborné literatury zaměřené na zákazníky, jejich spokojenost a na marketingový výzkum. V praktické části byla řešena konkrétní situace týkající se firmy, na kterou se výzkum vzta-huje. Dále v praktické části byly zpracovány a vyhodnoceny údaje získané dotazníkovým šetřením. V závěru práce bylo firmě navrhnuto doporučení, které by vedlo ke zvýšení spo-kojenosti jejich zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12694
|
Datum:
|
2010-05-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
16999
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet