dc.contributor.advisor |
Bobák, Roman
|
|
dc.contributor.author |
Novotná, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T11:27:00Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T11:27:00Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12655
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce zpracovává oblast e-learningu, konkrétně jeho využití pro výuku předmětu Logistika v Bakalářském studijním programu na Vyšší odborné škole Ekonomické ve Zlíně. Úkolem teoretické části je vedle zpracování základních informací o e-learningu a možnostech jeho využití, poukázat na didaktické aspekty spojené s touto formou vzdělávání a její účinností obecně. Praktická část je zaměřena na zhodnocení účinnosti konkrétního e-learningového kurzu pro výuku Logistiky s využitím kvantitativního výzkumu názoru studentů a výsledků zápočtové práce a zkouškových testů. |
cs |
dc.format |
53 s., 1 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1631198 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
distanční vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
blended learning
|
cs |
dc.subject |
e-learning
|
cs |
dc.subject |
LMS Eden
|
cs |
dc.subject |
logistika
|
cs |
dc.subject |
účinnost výuky
|
cs |
dc.subject |
distance learning
|
en |
dc.subject |
blended learning
|
en |
dc.subject |
e-learning
|
en |
dc.subject |
LMS Eden
|
en |
dc.subject |
logistics
|
en |
dc.subject |
effectivity of teaching
|
en |
dc.title |
Účinnost e-learningu při výuce Logistiky v bakalářském studijním programu na VOŠ Ekonomické ve Zlíně |
cs |
dc.title.alternative |
The effectivity of e-learning in teaching Logistics in a Bachelor Pprogramme at Higher Professional School of Business in Zlin |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Opatrný, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2010-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis handles the e-learning, specifically its use for teaching the subject Logistics in a Bachelor Programme at Higher Professional School of Business in Zlín. The task of the theoretical part is in addition to processing the basic information about e-learning and how to use it, to highlight the educational aspects associated with this form of education and its effectivity in general. The practical part is to evaluate the effectivity of specific e-learning courses for teaching Logistics, using quantitative research of students' opinions and to view the results of the compensatory work and exam tests. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14082
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-14 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
vyšší odborné školy
|
cs |
local.subject |
střední ekonomické školy
|
cs |
local.subject |
logistika (management)
|
cs |
local.subject |
e-learning
|
cs |
local.subject |
postsecondary vocational schools
|
en |
local.subject |
secondary business schools
|
en |
local.subject |
business logistics
|
en |
local.subject |
e-learning
|
en |