dc.contributor.advisor |
Brychta, Karel
|
|
dc.contributor.author |
Špačková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T09:58:13Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T09:58:13Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12479
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je hodnocení a následné zvýšení spokojenosti zákazníků a zaměstnanců ve společnosti Kleiblová, spol. s r. o., která provozuje restauraci McDonald's v Olomouci. Na základě zjištěných výsledků průzkumů spokojenosti zákazníků a zaměstnanců jsou navrženy a zavedeny taková opatření, která povedou ke zvýšení jejich spokojenosti. Průzkumy byly provedeny v restaurace McDonald's Olomouc II. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti výkonnosti podniku a spokojenosti zákazníků a zaměstnanců. Zdroje, ze kterých bylo čerpáno, byly převážně odborné literatury a internetové zdroje. V praktické části byla provedena analýza současného stavu spokojenosti zákazníků a zaměstnanců pomocí dotazníkového šetření. Na základě výsledků byly navrženy a implementovány taková opatření, která povedou nejen ke zvýšení spokojenosti zákazníků a zaměstnanců v restauraci McDonald's v Olomouci, ale převážně ke zvyšování výkonnosti podniku. |
cs |
dc.format |
109 s., 13 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2186496 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Výkonnost podniku
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zaměstnanců
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
Corporate Performance
|
en |
dc.subject |
Customer Satisfaction
|
en |
dc.subject |
Employee Satisfaction
|
en |
dc.subject |
Questionnaire Research
|
en |
dc.subject |
Motivation
|
en |
dc.title |
Projekt hodnocení a zvyšování spokojenosti zákazníků a zaměstnanců |
cs |
dc.title.alternative |
Project of the evaluation and increasing customer and employee satisfaction |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Knápková, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2010-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is evaluation and subsequent increasing customer and employees satisfaction with the company Kleiblová, Ltd which operates McDonald's in Olomouc. On the basis of results customer and employees satisfaction are proposed and implemented measures leading to higher their satisfaction. Surveys were carried out at McDonald's Olomouc II. This thesis is devided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part presents the findings from the corporate performance and customer and employees satisfaction. Sources from which it was drawn were mainly specialized publications and internet sources. In the practical part were realized the analysis of current situation of customer and employees satisfaction by questionnaire research. On the basis of results customer and employees satisfaction were proposed and implemented measures leading not only to higher their sat-isfaction at McDonald's in Olomouc, but especially increasing the corporate performance. |
en |
dc.description.department |
Ústav financí a účetnictví |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/172
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Finance |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Finance |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
15975
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
B |
|