Projekt hodnocení a zvyšování spokojenosti zákazníků a zaměstnanců

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt hodnocení a zvyšování spokojenosti zákazníků a zaměstnanců

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt hodnocení a zvyšování spokojenosti zákazníků a zaměstnanců
Autor: Špačková, Michaela
Vedoucí: Brychta, Karel
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je hodnocení a následné zvýšení spokojenosti zákazníků a zaměstnanců ve společnosti Kleiblová, spol. s r. o., která provozuje restauraci McDonald's v Olomouci. Na základě zjištěných výsledků průzkumů spokojenosti zákazníků a zaměstnanců jsou navrženy a zavedeny taková opatření, která povedou ke zvýšení jejich spokojenosti. Průzkumy byly provedeny v restaurace McDonald's Olomouc II. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti výkonnosti podniku a spokojenosti zákazníků a zaměstnanců. Zdroje, ze kterých bylo čerpáno, byly převážně odborné literatury a internetové zdroje. V praktické části byla provedena analýza současného stavu spokojenosti zákazníků a zaměstnanců pomocí dotazníkového šetření. Na základě výsledků byly navrženy a implementovány taková opatření, která povedou nejen ke zvýšení spokojenosti zákazníků a zaměstnanců v restauraci McDonald's v Olomouci, ale převážně ke zvyšování výkonnosti podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12479
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav financí a účetnictví
Studijní obor: Finance
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 15975


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
špačková_2010_dp.pdf 2.085Mb PDF Zobrazit/otevřít
špačková_2010_vp.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
špačková_2010_op.doc 70Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet