Projekt hodnocení a zvyšování spokojenosti zákazníků a zaměstnanců
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt hodnocení a zvyšování spokojenosti zákazníků a zaměstnanců |
Autor: |
Špačková, Michaela
|
Vedoucí: |
Brychta, Karel
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je hodnocení a následné zvýšení spokojenosti zákazníků a zaměstnanců ve společnosti Kleiblová, spol. s r. o., která provozuje restauraci McDonald's v Olomouci. Na základě zjištěných výsledků průzkumů spokojenosti zákazníků a zaměstnanců jsou navrženy a zavedeny taková opatření, která povedou ke zvýšení jejich spokojenosti. Průzkumy byly provedeny v restaurace McDonald's Olomouc II. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti výkonnosti podniku a spokojenosti zákazníků a zaměstnanců. Zdroje, ze kterých bylo čerpáno, byly převážně odborné literatury a internetové zdroje. V praktické části byla provedena analýza současného stavu spokojenosti zákazníků a zaměstnanců pomocí dotazníkového šetření. Na základě výsledků byly navrženy a implementovány taková opatření, která povedou nejen ke zvýšení spokojenosti zákazníků a zaměstnanců v restauraci McDonald's v Olomouci, ale převážně ke zvyšování výkonnosti podniku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12479
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav financí a účetnictví |
Studijní obor:
|
Finance |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
15975
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet