Evropa 2 - komunikační aktivity soukromé rozhlasové stanice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Evropa 2 - komunikační aktivity soukromé rozhlasové stanice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Žáková, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-19T09:56:32Z
dc.date.available 2012-05-15T22:19:18Z
dc.date.issued 2010-04-24
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12475
dc.description.abstract Tato práce se zaobírá problematikou soukromé rozhlasové stanice Evropa 2. V teoretické části vymezuje marketingovou a mediální základnu, ze které další části práce vycházejí. V praktické části analyzuje a hodnotí současný stav komunikace rádia a definuje jeho konkurenci. Projektová část navazuje na vlastní analýzu komunikace, SWOT analýzu a vlastní výzkum k poslední kampani Evropy 2 a navrhuje novou komunikační strategii Evropy 2 s využitím nových forem komunikace. cs
dc.format 86 s. (125 000 znaků). cs
dc.format.extent 1677644 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.04.2012
dc.subject Cílová skupina cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject posluchač cs
dc.subject rozhlasová stanice cs
dc.subject rozhlasový formát cs
dc.subject mediální výzkum cs
dc.subject Target group en
dc.subject communication mix en
dc.subject communication strategies en
dc.subject listener en
dc.subject radio station en
dc.subject radio format en
dc.subject media research en
dc.title Evropa 2 - komunikační aktivity soukromé rozhlasové stanice cs
dc.title.alternative Evropa 2 - communication activities of private radio station en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated This thesis deals with private radio station Evropa 2. In the theoretical section defines the marketing and media platform from which the next section are based. The practical part analyzes and assesses the current state of radio communication and defines competitors. Project part continues to own part of the communication analysis, SWOT analysis and my own research for the last campaign of Europe 2 and proposes a new communication strategy of Europe 2, using new forms of communication. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 17099
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
žáková_2010_dp.pdfBlocked 1.599Mb PDF View/Open
žáková_2010_vp.pdf 56.06Kb PDF View/Open
žáková_2010_op.pdf 56.12Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account