Evropa 2 - komunikační aktivity soukromé rozhlasové stanice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Evropa 2 - komunikační aktivity soukromé rozhlasové stanice |
Autor: |
Žáková, Martina
|
Vedoucí: |
Prachař, Štěpán
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zaobírá problematikou soukromé rozhlasové stanice Evropa 2. V teoretické části vymezuje marketingovou a mediální základnu, ze které další části práce vycházejí. V praktické části analyzuje a hodnotí současný stav komunikace rádia a definuje jeho konkurenci. Projektová část navazuje na vlastní analýzu komunikace, SWOT analýzu a vlastní výzkum k poslední kampani Evropy 2 a navrhuje novou komunikační strategii Evropy 2 s využitím nových forem komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12475
|
Datum:
|
2010-04-24 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.04.2012
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
17099
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet