dc.contributor.advisor |
Zavřelová, Veronika
|
|
dc.contributor.author |
Šteflová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T16:59:07Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T16:59:07Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1245
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se, jak už ze samotného názvu vyplývá, zabývám používáním angličtiny v českých reklamních textech, zejména pak v reklamních sloganech. Zároveň se pokouším zjistit, jaký názor mají na využívání cizojazyčných sloganů cílové skupiny. V teoretické části se věnuji postavení angličtiny ve společnosti, způsobům překladů reklam a reklamním sloganům. Praktická část je zaměřena na znalost angličtiny v ČR, dále se pak věnuji firmám, které ve svých reklamních kampaních využívají anglických sloganů. Součástí mé práce je výzkum, kterým jsem se snažila potvrdit nebo vyvrátit stanovené hypotézy. |
cs |
dc.format |
56 s., 10 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
813334 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
angličtina
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
postoje
|
cs |
dc.subject |
reklamní slogan
|
cs |
dc.subject |
advertising slogan
|
en |
dc.subject |
attitudes
|
en |
dc.subject |
English
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.title |
Angličtina v českých reklamních textech. Vnímání cílovou skupinou. |
cs |
dc.title.alternative |
English in Czech advertising texts. The perception of the target groups |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2006-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor thesis, as is apparent from the title itself, I am dealing with the analysis of English language use in czech advertising texts, especially in czech advertising slogans. Also I am trying to find out the target groups' opinion of this exploitation. In the theoretical part I attend to position of English in the society, the ways of translation of ads and to the advertising slogans. The Practical part is aimed at knowledge of English in the CR, further I write about companies which use english slogans in their advertising campaings. The part of my thesis is the research that should help me to confirm or refuse the established hypotheses. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2643
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|