Angličtina v českých reklamních textech. Vnímání cílovou skupinou.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Angličtina v českých reklamních textech. Vnímání cílovou skupinou. |
Author: |
Šteflová, Kristýna
|
Advisor: |
Zavřelová, Veronika
|
Abstract:
|
Ve své bakalářské práci se, jak už ze samotného názvu vyplývá, zabývám používáním angličtiny v českých reklamních textech, zejména pak v reklamních sloganech. Zároveň se pokouším zjistit, jaký názor mají na využívání cizojazyčných sloganů cílové skupiny. V teoretické části se věnuji postavení angličtiny ve společnosti, způsobům překladů reklam a reklamním sloganům. Praktická část je zaměřena na znalost angličtiny v ČR, dále se pak věnuji firmám, které ve svých reklamních kampaních využívají anglických sloganů. Součástí mé práce je výzkum, kterým jsem se snažila potvrdit nebo vyvrátit stanovené hypotézy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1245
|
Date:
|
2006-05-16 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
2643
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account