Analýza marketingového prostředí vybraného státního podniku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šefčík, Vladimír
|
|
dc.contributor.author |
Kalčicová, Lada
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T09:46:10Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T09:46:10Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12448
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je analýzou marketingového prostředí SLL Janské Lázně, které vyu-žívají pro léčbu především přírodní léčivé zdroje a klimatické podmínky. Teoretická část se zabývá popisem vnějšího, blízkého a vnitřního prostředí. Dále nástroji analýzy marketingového prostředí, konkrétně SWOT, PEEST analýzou a Porterovým mo-delem konkurenčních sil. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření zaměřené na názor pacientů na kvalitu posky-tovaných služeb a vypracované výše uvedené analýzy doplněné o 4P marketingového mi-xu. Po provedených analýzách následují závěry a doporučení, které vedou k vyšší konku-rence schopnosti na trhu. |
cs |
dc.format |
67 s., 15 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
2775464 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketingové prostředí
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurence schopnost
|
cs |
dc.subject |
Marketing environment
|
en |
dc.subject |
marketing mix analysis
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competition ability
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového prostředí vybraného státního podniku |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing environment analysis from selected state enterprise |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozílek, Rostislav |
|
dc.date.accepted |
2010-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is an analysis of marketing environment SLL Janské Lázně, which utilized alive, especially for the treatment of natural medicinal resources and climatic conditions. The theoretical part describes the external, internal, and the nearby environment. Further analysis tools marketing environment, namely the SWOT, PEEST analysis and Porter's competitive forces model. The practical part includes a questionnaire aimed at patients views on quality of service provided and prepared by the above analysis together with the 4P marketing mix. Fol-lowing the analysis carried out followed by conclusions and recommendations that lead to greater competitiveness of the market. |
en |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/104
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
15413
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-12 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
Janské Lázně (Česko)
|
cs |
local.subject |
léčebné lázně
|
cs |
local.subject |
Janské Lázně (Czechia)
|
en |
local.subject |
spa
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account