Analýza marketingového prostředí vybraného státního podniku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového prostředí vybraného státního podniku |
Autor: |
Kalčicová, Lada
|
Vedoucí: |
Šefčík, Vladimír
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je analýzou marketingového prostředí SLL Janské Lázně, které vyu-žívají pro léčbu především přírodní léčivé zdroje a klimatické podmínky. Teoretická část se zabývá popisem vnějšího, blízkého a vnitřního prostředí. Dále nástroji analýzy marketingového prostředí, konkrétně SWOT, PEEST analýzou a Porterovým mo-delem konkurenčních sil. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření zaměřené na názor pacientů na kvalitu posky-tovaných služeb a vypracované výše uvedené analýzy doplněné o 4P marketingového mi-xu. Po provedených analýzách následují závěry a doporučení, které vedou k vyšší konku-rence schopnosti na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12448
|
Datum:
|
2010-05-07 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
15413
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet