dc.contributor.advisor |
Najvar, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Marečková, Radka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T09:24:25Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T09:24:25Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12412
|
|
dc.description.abstract |
Ve svém výzkumu se chci zaměřit na znalost cizího jazyka nejen z hlediska didaktického, ale především z pohledu sociálně pedagogického. Zajímá mne možnost využití stávající znalosti anglického jazyka dětí ve věku od patnácti do šestnácti let v jejich každodenních aktivitách. Lze tak získat přehled o tom, jak důležitou součásti jejich běžného života získané znalosti jsou. Znalost cizího jazyka je zde chápána především jako nástroj k budování osobní i pracovní kariéry ve státech Evropské unie včetně území České republiky. K deskripci systému jazykového vzdělávání v historii i v současném základním školství v České republice (s důrazem na evropský kontext) a pro hlubší poznání a pochopení mentality mladých lidí, jejich zájmů a potřeb, v utvářející se mnohojazyčné a multikulturní společnosti jsem použila metodu teoretické analýzy dostupných informačních zdrojů. |
cs |
dc.format |
73 s |
cs |
dc.format.extent |
1119946 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kurikulum
|
cs |
dc.subject |
didaktika
|
cs |
dc.subject |
vyučování
|
cs |
dc.subject |
rodný jazyk
|
cs |
dc.subject |
cizí jazyk
|
cs |
dc.subject |
znalost jazyka
|
cs |
dc.subject |
sebevzdělávání
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
zájem
|
cs |
dc.subject |
informační zdroje
|
cs |
dc.subject |
informační technologie
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
curriculum
|
en |
dc.subject |
didactics
|
en |
dc.subject |
teaching
|
en |
dc.subject |
native language
|
en |
dc.subject |
foreign language
|
en |
dc.subject |
language proficiency
|
en |
dc.subject |
self-improvement
|
en |
dc.subject |
leisure time
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
interest
|
en |
dc.subject |
information sources
|
en |
dc.subject |
information technologies
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.title |
Využití znalostí anglického jazyka žáků devátého ročníku Základní školy Horka-Domky Třebíč mimo vyučování |
cs |
dc.title.alternative |
Ninth - grade pupilś using of English outside their English classroom |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Machů, Eva |
|
dc.date.accepted |
2010-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this research I want to focus on the knowledge of a foreign language, not only from the point of didactics, but primarily from the socio-educational pespective. I am concerned with the possibilities of using the teenagers' aged from fifteen to sisteen existing language proficiency in their everyday activities. You can get an overview of how important a part of their normal life the acquired knowledge is. Knowledge of a foreign language is perceived primarily as a tool for bulding personal and working career in the states of the European Union, including the Czech Reublic. For the description of the system of language training in the history and the present basic education in the Czech Republic (with the emphasis on European context) and for more in-depth knowledge and understanding of the young people, their interests and needs in the creating multilingual and multicultural society, I used the method of theoretical analysis of avaiable information sources. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14012
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
výuka jazyků
|
cs |
local.subject |
znalost jazyka
|
cs |
local.subject |
angličtina
|
cs |
local.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
Třebíč (Česko)
|
cs |
local.subject |
language teaching and learning
|
en |
local.subject |
language knowledge
|
en |
local.subject |
English language
|
en |
local.subject |
secondary school
|
en |
local.subject |
Třebíč (Czechia)
|
en |