Využití znalostí anglického jazyka žáků devátého ročníku Základní školy Horka-Domky Třebíč mimo vyučování
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití znalostí anglického jazyka žáků devátého ročníku Základní školy Horka-Domky Třebíč mimo vyučování |
Autor: |
Marečková, Radka
|
Vedoucí: |
Najvar, Petr
|
Abstrakt:
|
Ve svém výzkumu se chci zaměřit na znalost cizího jazyka nejen z hlediska didaktického, ale především z pohledu sociálně pedagogického. Zajímá mne možnost využití stávající znalosti anglického jazyka dětí ve věku od patnácti do šestnácti let v jejich každodenních aktivitách. Lze tak získat přehled o tom, jak důležitou součásti jejich běžného života získané znalosti jsou. Znalost cizího jazyka je zde chápána především jako nástroj k budování osobní i pracovní kariéry ve státech Evropské unie včetně území České republiky. K deskripci systému jazykového vzdělávání v historii i v současném základním školství v České republice (s důrazem na evropský kontext) a pro hlubší poznání a pochopení mentality mladých lidí, jejich zájmů a potřeb, v utvářející se mnohojazyčné a multikulturní společnosti jsem použila metodu teoretické analýzy dostupných informačních zdrojů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12412
|
Datum:
|
2010-04-23 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
14012
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet