dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Štefková, Romana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T09:17:55Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T09:17:55Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12399
|
|
dc.description.abstract |
Prostřednictvím bakalářské práce se zaměřuji na psychosociální hry a jejich vliv na osobnost žáka. Zdůrazňuji, že je důležité v rámci vyučování působit i na afektivní stránku a ne pouze na stránku kognitivní. Protože škola je hned po rodinném prostředí nejdůležitějším "vychovatelem", měla by rozsáhlé vývojové změny korigovat a pozitivně ovlivňovat. Zá-roveň by měla své žáky připravit na život. Psychosociální hry uvádím jako prostředek, kterým lze rozvíjet osobnost žáka, zejména praktické dovednosti důležité pro život. Je zde uvedena metodika řazení psychosociálních her do vyučování, její zásady i konkrétní témata a příklady. V rámci praktické části zkoumám a interpretuji přínos psychosociálních her z pohledu učitelů i žáků základních škol. |
cs |
dc.format |
72 s., 5 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
2693576 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Osobnostní rozvoj
|
cs |
dc.subject |
psychosociální hra
|
cs |
dc.subject |
metodika psychosociálních her
|
cs |
dc.subject |
osobnostní a sociální výchova
|
cs |
dc.subject |
Developement of the personality
|
en |
dc.subject |
psychosocial plays
|
en |
dc.subject |
methodology of psychosocial plays
|
en |
dc.subject |
personal and social education
|
en |
dc.title |
Rozvoj osobnosti žáka prostřednictvím psychosociálních her |
cs |
dc.title.alternative |
Developement of the personality of the pupil by means of the psychosocial plays |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zajitzová, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2010-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor thesis I focuse on psychosocial plays and their influence on the personality of the pupil. I emphasise that it is very important to affect not only the affective teaching but also the cognitive aspect. Because of the fact, that school is the most important trainer right after the family, it should positively influence and correct large genetical changes. At the same time it should prepair pupils for live. Psychosocial plays are mentioned as the instrument, which is suitable for developement of the pupil, especially for the practical skills which are very imprortant for life. Moreover, methodology how to include psychoso-cial plays in the classes, its persuasions and examples is mentioned in this thesis. In the practical part I examine and interpret the contribution of the psychosocial plays from the point of view of the teachers and pupils of the elementary school. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14360
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-18 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
psychosociální vývoj
|
cs |
local.subject |
vývoj osobnosti
|
cs |
local.subject |
psychosocial development
|
en |
local.subject |
personality development
|
en |