Rozvoj osobnosti žáka prostřednictvím psychosociálních her
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Rozvoj osobnosti žáka prostřednictvím psychosociálních her |
Autor: |
Štefková, Romana
|
Vedoucí: |
Andrysová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Prostřednictvím bakalářské práce se zaměřuji na psychosociální hry a jejich vliv na osobnost žáka. Zdůrazňuji, že je důležité v rámci vyučování působit i na afektivní stránku a ne pouze na stránku kognitivní. Protože škola je hned po rodinném prostředí nejdůležitějším "vychovatelem", měla by rozsáhlé vývojové změny korigovat a pozitivně ovlivňovat. Zá-roveň by měla své žáky připravit na život. Psychosociální hry uvádím jako prostředek, kterým lze rozvíjet osobnost žáka, zejména praktické dovednosti důležité pro život. Je zde uvedena metodika řazení psychosociálních her do vyučování, její zásady i konkrétní témata a příklady. V rámci praktické části zkoumám a interpretuji přínos psychosociálních her z pohledu učitelů i žáků základních škol. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12399
|
Datum:
|
2010-05-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
14360
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet