Marketingová komunikace centra pro redukci tělesné hmotnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Podlešák, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Mitrengová, Nela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T08:43:55Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T08:43:55Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12342
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace centra pro snižování tělesné hmotnosti. Jejím hlavním cílem je zjistit, zda byla pro zkoumanou firmu výhodnější komunikace na základě PR strategie než dřívější komunikace pomocí reklamy. Srovnávám náklady na získaného zákazníka a vliv komunikace na provoz na webových stránkách. V teoretické části popisuji trh s produkty pro redukci váhy a výskyt a vnímání nadváhy v české populaci. Dále se zaměřuji na specifika služeb a jejich vliv na marketing. Do větší hloubky rozebírám oblast public relations. Zabývám se rovněž měřením efektivity marketingových aktivit. |
cs |
dc.format |
64 s., 5 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2313790 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
redukce hmotnosti
|
cs |
dc.subject |
nadváha
|
cs |
dc.subject |
obezita
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
měření efektivity
|
cs |
dc.subject |
Google Analytics
|
cs |
dc.subject |
weight reduction
|
en |
dc.subject |
overweight
|
en |
dc.subject |
obesity
|
en |
dc.subject |
marketing of services
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
effectiveness measurement
|
en |
dc.subject |
Google Analytics
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace centra pro redukci tělesné hmotnosti |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communication of a Weight Reduction Centre |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2010-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on marketing communication of a weight reduction centre. The main goal is to find out if applied PR strategy was more effective for the chosen company than advertising. I compare costs of attracting consumers and the influence of marketing communication on website traffic. In the theoretical part I describe the market of weight reduction products and not only the incidence of obesity in the Czech population, but also its perception by Czech people. Then I point out specifics of services and their influence on marketing of services. I especially focus on public relations. The theoretical part also deals with effectiveness measurement of marketing communication. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13628
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account