Marketingová komunikace centra pro redukci tělesné hmotnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace centra pro redukci tělesné hmotnosti |
Autor: |
Mitrengová, Nela
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace centra pro snižování tělesné hmotnosti. Jejím hlavním cílem je zjistit, zda byla pro zkoumanou firmu výhodnější komunikace na základě PR strategie než dřívější komunikace pomocí reklamy. Srovnávám náklady na získaného zákazníka a vliv komunikace na provoz na webových stránkách. V teoretické části popisuji trh s produkty pro redukci váhy a výskyt a vnímání nadváhy v české populaci. Dále se zaměřuji na specifika služeb a jejich vliv na marketing. Do větší hloubky rozebírám oblast public relations. Zabývám se rovněž měřením efektivity marketingových aktivit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12342
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13628
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet