dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Předínský, Vladan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T08:33:02Z |
|
dc.date.available |
2012-05-15T22:19:18Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12332
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této práce je situační analýza zahraničního trhu, která tvoří podklad pro volbu strategie při vstupu subjektu na zahraniční trh. Dále se věnuji analýze vnitřního prostředí firmy a zkoumám její připravenost k tomuto zásadnímu kroku. V teoretické části je zpracována rešerše odborné literatury k danému tématu. Praktická část se zabývá aplikací těchto poznatků v praxi na příkladu konkrétní firmy. Jedná se o společnost AL-COVERS, která vyrábí bazénová zastřešení a chystá se vstoupit na rakouský trh. Pomocí marketingových nástrojů jako je SWOT analýza, STEP analýza a dalších, je provedeno zhodnocení firmy, tohoto trhu a provedena analýza konkurence. V projektové části jsou zhodnoceny závěry z praktické části a následně jsou navrhnuta doporučení, která je nutno vzít v úvahu při tvorbě konkrétní marketingové strategie. |
cs |
dc.format |
88 s., 3 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1947344 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 26.04.2012 |
|
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
zahraniční trh
|
cs |
dc.subject |
rakouský trh
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
tržní segmenty
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní marketing
|
cs |
dc.subject |
poziční mapa
|
cs |
dc.subject |
vstup na nový trh
|
cs |
dc.subject |
situational analysis
|
en |
dc.subject |
foreign market
|
en |
dc.subject |
Austrian market
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
market segments
|
en |
dc.subject |
international marketing
|
en |
dc.subject |
positioning map
|
en |
dc.subject |
entering new market
|
en |
dc.title |
Situační analýza firmy při vstupu na zahraniční trh |
cs |
dc.title.alternative |
Situational analysis entering the foreign market |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2010-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this dissertation is situational analysis of foreign market, which forms the base for entering market strategy. After internal corporate analysis, there is scanned company readiness for this important execution. Theoretical part includes theme literature search. Practical part applies these theoretical knowledge to example of real company. This is AL-COVERS company which produces swimming pool enclosures and is going to enter Austrian market. By the help of SWOT analysis, STEP analysis and other marketing instruments, the market estimation and competition analysis are realized. The project part interprets the conclusions of practical part and consequently there are proposed recommendation for creating new marketing strategy. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13788
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|