Situační analýza firmy při vstupu na zahraniční trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Situační analýza firmy při vstupu na zahraniční trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Předínský, Vladan
dc.date.accessioned 2010-07-19T08:33:02Z
dc.date.available 2012-05-15T22:19:18Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12332
dc.description.abstract Tématem této práce je situační analýza zahraničního trhu, která tvoří podklad pro volbu strategie při vstupu subjektu na zahraniční trh. Dále se věnuji analýze vnitřního prostředí firmy a zkoumám její připravenost k tomuto zásadnímu kroku. V teoretické části je zpracována rešerše odborné literatury k danému tématu. Praktická část se zabývá aplikací těchto poznatků v praxi na příkladu konkrétní firmy. Jedná se o společnost AL-COVERS, která vyrábí bazénová zastřešení a chystá se vstoupit na rakouský trh. Pomocí marketingových nástrojů jako je SWOT analýza, STEP analýza a dalších, je provedeno zhodnocení firmy, tohoto trhu a provedena analýza konkurence. V projektové části jsou zhodnoceny závěry z praktické části a následně jsou navrhnuta doporučení, která je nutno vzít v úvahu při tvorbě konkrétní marketingové strategie. cs
dc.format 88 s., 3 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1947344 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 26.04.2012
dc.subject situační analýza cs
dc.subject zahraniční trh cs
dc.subject rakouský trh cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject tržní segmenty cs
dc.subject mezinárodní marketing cs
dc.subject poziční mapa cs
dc.subject vstup na nový trh cs
dc.subject situational analysis en
dc.subject foreign market en
dc.subject Austrian market en
dc.subject marketing mix en
dc.subject market segments en
dc.subject international marketing en
dc.subject positioning map en
dc.subject entering new market en
dc.title Situační analýza firmy při vstupu na zahraniční trh cs
dc.title.alternative Situational analysis entering the foreign market en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated The theme of this dissertation is situational analysis of foreign market, which forms the base for entering market strategy. After internal corporate analysis, there is scanned company readiness for this important execution. Theoretical part includes theme literature search. Practical part applies these theoretical knowledge to example of real company. This is AL-COVERS company which produces swimming pool enclosures and is going to enter Austrian market. By the help of SWOT analysis, STEP analysis and other marketing instruments, the market estimation and competition analysis are realized. The project part interprets the conclusions of practical part and consequently there are proposed recommendation for creating new marketing strategy. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13788
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
předínský_2010_dp.pdfBlocked 1.857Mb PDF View/Open
předínský_2010_vp.pdf 55.02Kb PDF View/Open
předínský_2010_op.pdf 57.42Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account