Situační analýza firmy při vstupu na zahraniční trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Situační analýza firmy při vstupu na zahraniční trh |
Autor: |
Předínský, Vladan
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Tématem této práce je situační analýza zahraničního trhu, která tvoří podklad pro volbu strategie při vstupu subjektu na zahraniční trh. Dále se věnuji analýze vnitřního prostředí firmy a zkoumám její připravenost k tomuto zásadnímu kroku. V teoretické části je zpracována rešerše odborné literatury k danému tématu. Praktická část se zabývá aplikací těchto poznatků v praxi na příkladu konkrétní firmy. Jedná se o společnost AL-COVERS, která vyrábí bazénová zastřešení a chystá se vstoupit na rakouský trh. Pomocí marketingových nástrojů jako je SWOT analýza, STEP analýza a dalších, je provedeno zhodnocení firmy, tohoto trhu a provedena analýza konkurence. V projektové části jsou zhodnoceny závěry z praktické části a následně jsou navrhnuta doporučení, která je nutno vzít v úvahu při tvorbě konkrétní marketingové strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12332
|
Datum:
|
2010-04-26 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 26.04.2012
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13788
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet