dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Plšek, Radoslav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T08:28:06Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T08:28:06Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12322
|
|
dc.description.abstract |
Cílem tohoto projektu je stanovit konkurenční strategii firmy Amilo Car, a.s. Projekt je rozdělen na tři samostatné části: teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou z literárních pramenů zpracovány teoretické podklady, které se týkají strategie, konku-rence obecně, konkurenční výhody, konkurenční strategie, strategie konkurenčního boje a dalších metod strategického managementu. V analytické části je detailně představena firma Amilo Car, a.s, zhodnocení úrovně její výkonnosti, portfolio jejich služeb a identifikaci konkurentů na trhu. Dále jsou v této části obsaženy SWOT a PEST analýza. Na základě výsledků, které vyplývají těchto analýz, je v projektové části stanovena konkurenční strate-gie firmy Amilo Car, a.s. |
cs |
dc.format |
95 s., 6 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1335828 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurenční výhoda
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenční strategie
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
strategický management
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
competitive advantage
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitive strategy
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter analysis five of competition forces
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
strategic management
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.title |
Projekt konkurenční strategie firmy Amilo Car, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of competition strategy of company Amilo Car, corp |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Linhart, Petr |
|
dc.date.accepted |
2010-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this project is assesment competitive strategy of Amilo Car, corp. The project is divided into free parts: theoretic, analytical and project. In theoretic parts are from different literary sources processed theoretic groundwork about competition in general, competitive advantage, competitive strategy, policy of competition fight and different methods of strategic management. In Analytical part are presented data about the firm Amilo Car, a.s. in detail, estimation levels of its efficiency, portfolio its services and identification competitors in the market. In those parts are included SWOT and PEST analyses. On the basis these analysis is in project parts given competitive strategy firm Amilo Car, corp. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
15353
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
C |
|