Projekt konkurenční strategie firmy Amilo Car, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt konkurenční strategie firmy Amilo Car, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Plšek, Radoslav
dc.date.accessioned 2010-07-19T08:28:06Z
dc.date.available 2010-07-19T08:28:06Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12322
dc.description.abstract Cílem tohoto projektu je stanovit konkurenční strategii firmy Amilo Car, a.s. Projekt je rozdělen na tři samostatné části: teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou z literárních pramenů zpracovány teoretické podklady, které se týkají strategie, konku-rence obecně, konkurenční výhody, konkurenční strategie, strategie konkurenčního boje a dalších metod strategického managementu. V analytické části je detailně představena firma Amilo Car, a.s, zhodnocení úrovně její výkonnosti, portfolio jejich služeb a identifikaci konkurentů na trhu. Dále jsou v této části obsaženy SWOT a PEST analýza. Na základě výsledků, které vyplývají těchto analýz, je v projektové části stanovena konkurenční strate-gie firmy Amilo Car, a.s. cs
dc.format 95 s., 6 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1335828 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenční strategie cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti konkurenčních sil cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject strategický management cs
dc.subject strategie cs
dc.subject competitive advantage en
dc.subject competition en
dc.subject competitive strategy en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter analysis five of competition forces en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject strategic management en
dc.subject strategy en
dc.title Projekt konkurenční strategie firmy Amilo Car, a.s. cs
dc.title.alternative Project of competition strategy of company Amilo Car, corp en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Linhart, Petr
dc.date.accepted 2010-06-02
dc.description.abstract-translated The aim of this project is assesment competitive strategy of Amilo Car, corp. The project is divided into free parts: theoretic, analytical and project. In theoretic parts are from different literary sources processed theoretic groundwork about competition in general, competitive advantage, competitive strategy, policy of competition fight and different methods of strategic management. In Analytical part are presented data about the firm Amilo Car, a.s. in detail, estimation levels of its efficiency, portfolio its services and identification competitors in the market. In those parts are included SWOT and PEST analyses. On the basis these analysis is in project parts given competitive strategy firm Amilo Car, corp. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 15353
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
plšek_2010_dp.pdf 1.273Mb PDF View/Open
plšek_2010_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
plšek_2010_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account