Projekt konkurenční strategie firmy Amilo Car, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt konkurenční strategie firmy Amilo Car, a.s. |
Autor: |
Plšek, Radoslav
|
Vedoucí: |
Kubík, Josef
|
Abstrakt:
|
Cílem tohoto projektu je stanovit konkurenční strategii firmy Amilo Car, a.s. Projekt je rozdělen na tři samostatné části: teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou z literárních pramenů zpracovány teoretické podklady, které se týkají strategie, konku-rence obecně, konkurenční výhody, konkurenční strategie, strategie konkurenčního boje a dalších metod strategického managementu. V analytické části je detailně představena firma Amilo Car, a.s, zhodnocení úrovně její výkonnosti, portfolio jejich služeb a identifikaci konkurentů na trhu. Dále jsou v této části obsaženy SWOT a PEST analýza. Na základě výsledků, které vyplývají těchto analýz, je v projektové části stanovena konkurenční strate-gie firmy Amilo Car, a.s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12322
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
15353
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet