Analýza struktury zákazníků společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza struktury zákazníků společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dohnalová, Zuzana
dc.contributor.author Motalová, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-19T08:00:56Z
dc.date.available 2010-07-19T08:00:56Z
dc.date.issued 2010-05-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12278
dc.description.abstract Má bakalářská práce se věnuje analýze zákazníků společnosti Telefónica O2 Czech Republic. V teoretické části se práce zabývá segmentací a poznáním zákazníka jako jednoho z nejdůležitějších elementů při stanovení odpovídajícího chování ze strany firmy. V praktické části práce analyzuje pomocí marketingového průzkumu strukturu zákazníků společnosti. Na základě zjištěných informací jsou navržena doporučení pro zvýšení efektivnosti prodeje. cs
dc.format 73 s., 5 s příloh cs
dc.format.extent 1154584 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Telefónica O2 cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject analýza cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject Telefónica O2 en
dc.subject customer en
dc.subject satisfaction en
dc.subject analysis en
dc.subject customer segmentation en
dc.title Analýza struktury zákazníků společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. cs
dc.title.alternative The customer structure analysis in Telefónica O2 Czech Republic, a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kouřil, Aleš
dc.date.accepted 2010-06-08
dc.description.abstract-translated My bachelor work is devoted to the customer structure analysis in Telefónica O2 Czech Republic. The theoretical part of my bachelor work deals with the segmentation and the identification of a customer as one of the most important element in company's behaviour setting. The practical part using marketing research analyzes the customer structure of the company. The work also proposes recommendations to raise the sales effectiveness. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 17024
dc.date.assigned 2010-04-06
utb.result.grade A
local.subject spokojenost zákazníků cs
local.subject ICT - informační a komunikační technologie cs
local.subject poskytovatelé služeb cs
local.subject customers satisfaction en
local.subject information and communication technology en
local.subject service providers en


Files in this item

Files Size Format View
motalová_2010_bp.pdf 1.101Mb PDF View/Open
motalová_2010_vp.doc 64Kb Microsoft Word View/Open
motalová_2010_op.doc 63.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account