Analýza struktury zákazníků společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza struktury zákazníků společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza struktury zákazníků společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Autor: Motalová, Petra
Vedoucí: Dohnalová, Zuzana
Abstrakt: Má bakalářská práce se věnuje analýze zákazníků společnosti Telefónica O2 Czech Republic. V teoretické části se práce zabývá segmentací a poznáním zákazníka jako jednoho z nejdůležitějších elementů při stanovení odpovídajícího chování ze strany firmy. V praktické části práce analyzuje pomocí marketingového průzkumu strukturu zákazníků společnosti. Na základě zjištěných informací jsou navržena doporučení pro zvýšení efektivnosti prodeje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12278
Datum: 2010-05-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 17024


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
motalová_2010_bp.pdf 1.101Mb PDF Zobrazit/otevřít
motalová_2010_vp.doc 64Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
motalová_2010_op.doc 63.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet