Analýza struktury zákazníků společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza struktury zákazníků společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. |
| Autor: |
Motalová, Petra
|
| Vedoucí: |
Dohnalová, Zuzana
|
|
Abstrakt:
|
Má bakalářská práce se věnuje analýze zákazníků společnosti Telefónica O2 Czech Republic. V teoretické části se práce zabývá segmentací a poznáním zákazníka jako jednoho z nejdůležitějších elementů při stanovení odpovídajícího chování ze strany firmy. V praktické části práce analyzuje pomocí marketingového průzkumu strukturu zákazníků společnosti. Na základě zjištěných informací jsou navržena doporučení pro zvýšení efektivnosti prodeje. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12278
|
|
Datum:
|
2010-05-21 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
17024
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet