dc.contributor.advisor |
Tomancová, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Nedbálková, Kamila
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T07:45:04Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T07:45:04Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12254
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analyzovat stávající stav podnikové etiky ve společnosti Kiss Publikum, a.s. a zpracovat návrh vedoucí ke zlepšení současného stavu. V první části práce jsou na základě literární rešerše vymezena teoretická a metodická východiska, která jsou potřebná pro zpracování praktické části práce. Druhá, praktická část práce vychází z průzkumu současného stavu podnikové etiky v Kiss Publikum, a.s. Podkladem pro průzkum jsou vnitřní normy podniku a dotazníkové šetření mezi jeho pracovníky, dále pak provedení dotazníkového šetření u veřejnosti. Výsledkem této bakalářské práce je vytvoření etického kodexu akciové společnosti Kiss Publikum. |
cs |
dc.format |
96 s. |
cs |
dc.format.extent |
2892883 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Etika
|
cs |
dc.subject |
podniková etika
|
cs |
dc.subject |
etický kodex
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
profesní etika
|
cs |
dc.subject |
Ethics
|
en |
dc.subject |
Business ethics
|
en |
dc.subject |
Code of conduct
|
en |
dc.subject |
Corporate culture
|
en |
dc.subject |
Professional ethics
|
en |
dc.title |
Analýza podnikové etiky, průzkum jejího současného stavu a návrhy na zlepšení v Kiss Publikum, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of business ethics, a survey of the current situation and proposals for improvement in Kiss Publikum, a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bočincová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2010-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor work is to analyze the current situation of business ethics in Kiss Publikum, a.s. and to make a proposals lead to improvement of this situation. In the first part of the work on the basis of literature research identified the theoretical and methodological bases, which are needed for the processing of the practical work. The second, practical part of the work is based on a survey of the current state of corporate ethics of Kiss Publikum, a.s. The bases for the survey are internal company standards and questionnaire survey among its workers, then the implementation of a questionnaire survey among the public. The result of this bachelor's work is to make the Code of conduct of Kiss Publikum, a.s. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
16768
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|