Analýza podnikové etiky, průzkum jejího současného stavu a návrhy na zlepšení v Kiss Publikum, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza podnikové etiky, průzkum jejího současného stavu a návrhy na zlepšení v Kiss Publikum, a.s. |
Autor: |
Nedbálková, Kamila
|
Vedoucí: |
Tomancová, Lucie
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je analyzovat stávající stav podnikové etiky ve společnosti Kiss Publikum, a.s. a zpracovat návrh vedoucí ke zlepšení současného stavu. V první části práce jsou na základě literární rešerše vymezena teoretická a metodická východiska, která jsou potřebná pro zpracování praktické části práce. Druhá, praktická část práce vychází z průzkumu současného stavu podnikové etiky v Kiss Publikum, a.s. Podkladem pro průzkum jsou vnitřní normy podniku a dotazníkové šetření mezi jeho pracovníky, dále pak provedení dotazníkového šetření u veřejnosti. Výsledkem této bakalářské práce je vytvoření etického kodexu akciové společnosti Kiss Publikum. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12254
|
Datum:
|
2010-05-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
16768
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet