dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Babčanová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T07:43:02Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T07:43:02Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12248
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o vztahu diváka ke sportu. Snažím se popsat, co je pro širokou veřej-nost ve sportu atraktivní, a jak by se sport mohl divákům více přiblížit. Toto uvádím na příkladu leteckých soutěží. Popisuji zde rozdíl mezi leteckou akrobacií, jejíž závody se často konají zcela bez přítomnosti diváků, a závodů Red Bull Air Race, které znají a sledují miliony lidí po celém světě. Teorii nezakládám jen na marketingu sportu, ale i jiných marketingových disciplínách, které se svou podstatou částečně shodují s pořádáním sportovních soutěží. V praktické části se snažím s pomocí lidí, kteří současné situaci vzdušných sportů rozumí, definovat faktory, které nejvíce přitahují diváky k leteckým sportům. |
cs |
dc.format |
56, 2 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
7672469 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sport
|
cs |
dc.subject |
divácká atraktivita
|
cs |
dc.subject |
marketingový potenciál
|
cs |
dc.subject |
sportovní marketing
|
cs |
dc.subject |
letecká akrobacie
|
cs |
dc.subject |
Red Bull Air Race
|
cs |
dc.subject |
Sport
|
en |
dc.subject |
spectators' attractiveness
|
en |
dc.subject |
marketing potential
|
en |
dc.subject |
sport marketing
|
en |
dc.subject |
aerobatics
|
en |
dc.subject |
Red Bull Air Race
|
en |
dc.title |
Marketingový potenciál leteckých soutěží |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing potential of flying competitoins |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrachovec, Radek |
|
dc.date.accepted |
2010-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with relations between viewer and sport. I try to describe what is attractive about sport within public and how a sport could get closer to its viewers. I give an example of flying sports. I depict here the difference between aerobatics, which's races often hap-pen to be without spectators, and Red Bull Air Race, which is known and watched by mil-lions of people in the world. Theory in this work is not based on sport marketing only; it also includes other marketing branches that are partly similar to organizing sport competitions. In practical part of the work I try, together with people who know the actual situation of air sports, to define the factors of sports competition that attract people the most. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13598
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|