Marketingový potenciál leteckých soutěží

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový potenciál leteckých soutěží

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Babčanová, Barbora
dc.date.accessioned 2010-07-19T07:43:02Z
dc.date.available 2010-07-19T07:43:02Z
dc.date.issued 2010-05-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12248
dc.description.abstract Tato práce pojednává o vztahu diváka ke sportu. Snažím se popsat, co je pro širokou veřej-nost ve sportu atraktivní, a jak by se sport mohl divákům více přiblížit. Toto uvádím na příkladu leteckých soutěží. Popisuji zde rozdíl mezi leteckou akrobacií, jejíž závody se často konají zcela bez přítomnosti diváků, a závodů Red Bull Air Race, které znají a sledují miliony lidí po celém světě. Teorii nezakládám jen na marketingu sportu, ale i jiných marketingových disciplínách, které se svou podstatou částečně shodují s pořádáním sportovních soutěží. V praktické části se snažím s pomocí lidí, kteří současné situaci vzdušných sportů rozumí, definovat faktory, které nejvíce přitahují diváky k leteckým sportům. cs
dc.format 56, 2 s. příloh cs
dc.format.extent 7672469 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sport cs
dc.subject divácká atraktivita cs
dc.subject marketingový potenciál cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject letecká akrobacie cs
dc.subject Red Bull Air Race cs
dc.subject Sport en
dc.subject spectators' attractiveness en
dc.subject marketing potential en
dc.subject sport marketing en
dc.subject aerobatics en
dc.subject Red Bull Air Race en
dc.title Marketingový potenciál leteckých soutěží cs
dc.title.alternative Marketing potential of flying competitoins en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrachovec, Radek
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated This work deals with relations between viewer and sport. I try to describe what is attractive about sport within public and how a sport could get closer to its viewers. I give an example of flying sports. I depict here the difference between aerobatics, which's races often hap-pen to be without spectators, and Red Bull Air Race, which is known and watched by mil-lions of people in the world. Theory in this work is not based on sport marketing only; it also includes other marketing branches that are partly similar to organizing sport competitions. In practical part of the work I try, together with people who know the actual situation of air sports, to define the factors of sports competition that attract people the most. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13598
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
babčanová_2010_bp.pdf 7.317Mb PDF View/Open
babčanová_2010_vp.pdf 50.57Kb PDF View/Open
babčanová_2010_op.pdf 51.08Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account