Marketingový potenciál leteckých soutěží
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový potenciál leteckých soutěží |
Author: |
Babčanová, Barbora
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Tato práce pojednává o vztahu diváka ke sportu. Snažím se popsat, co je pro širokou veřej-nost ve sportu atraktivní, a jak by se sport mohl divákům více přiblížit. Toto uvádím na příkladu leteckých soutěží. Popisuji zde rozdíl mezi leteckou akrobacií, jejíž závody se často konají zcela bez přítomnosti diváků, a závodů Red Bull Air Race, které znají a sledují miliony lidí po celém světě. Teorii nezakládám jen na marketingu sportu, ale i jiných marketingových disciplínách, které se svou podstatou částečně shodují s pořádáním sportovních soutěží. V praktické části se snažím s pomocí lidí, kteří současné situaci vzdušných sportů rozumí, definovat faktory, které nejvíce přitahují diváky k leteckým sportům. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12248
|
Date:
|
2010-05-06 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
13598
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account