Projekt marketingové komunikace společnosti VOMA, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Tomášek, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T06:59:19Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T06:59:19Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12157
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt realizace marketingových komunikačních aktivit společnosti VOMA, s.r.o. Diplomová práce je rozdělena do teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část práce se zabývá základními nástroji marketingové komunikace a také jednotlivými složkami komunikačního mixu. Teoretická část představu-je východiska pro tvorbu analytické a projektové části. Analytická část diplomové práce se zabývá analýzami vnějšího a vnitřního prostředí podniku a také popisuje současný stav komunikačních aktivit společnosti. Projektová část vychází z analýz získaných v analytické části. Na základě těchto zjištěných skutků je sestaven marketingový komunikační plán pro období od května do prosince roku 2010. Komunikační plán je také podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
94 s. |
cs |
dc.format.extent |
1269713 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
nákladová analýza
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
cost analysis
|
en |
dc.subject |
risk analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace společnosti VOMA, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project Marketing Communications for VOMA, s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Janušová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2010-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this master thesis is to create a project of marketing communication activities of company VOMA, s.r.o. This thesis consist of theoretical, analytical and project part. Theoretical part describes the basic tools of marketing communication and the individual components of the communication mix. The theoretical part presents the analytical basis for the creation of a project. The analytical part includes an analysis of external and internal environment of the company and the current communication activities. Project part is based of the analysis obtained in the analytical section. Based on the identified facts is drawn up a marketing communication plan for the period from May to December 2010. Communication plan is also subject to time, cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
14929
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account