Projekt marketingové komunikace společnosti VOMA, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace společnosti VOMA, s.r.o. |
Author: |
Tomášek, Ondřej
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt realizace marketingových komunikačních aktivit společnosti VOMA, s.r.o. Diplomová práce je rozdělena do teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část práce se zabývá základními nástroji marketingové komunikace a také jednotlivými složkami komunikačního mixu. Teoretická část představu-je východiska pro tvorbu analytické a projektové části. Analytická část diplomové práce se zabývá analýzami vnějšího a vnitřního prostředí podniku a také popisuje současný stav komunikačních aktivit společnosti. Projektová část vychází z analýz získaných v analytické části. Na základě těchto zjištěných skutků je sestaven marketingový komunikační plán pro období od května do prosince roku 2010. Komunikační plán je také podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12157
|
Date:
|
2010-05-03 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
14929
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account