dc.contributor.advisor |
Kráčmar, Stanislav
|
|
dc.contributor.author |
Forman, Václav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T06:49:34Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T06:49:34Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12139
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce je zaměřena na oblast vytváření kvalitní a dobře fungující restaurace, kuchyně nebo jakéhokoliv jiného odbytového střediska. Podává informace o hygienických a bezpečnostních předpisech. Podrobně je rozebrán marketing v pohostinství, vymezen pojem a přístupy k marketingu, marketingové koncepce provozoven, produkt a jeho užitná hodnota, cenové strategie stravovacích zařízení a propagace stravovacích služeb. Uvádí význam analýzy a marketingového výzkumu, jež spočívá v systematickém získávání, analyzování a vyhodnocování informací, které umožňují poznat a řešit naše problémy, postavení restaurace na trhu a její konkurenceschopnost, hledání cest za novými produkty, novými variacemi chutné, čerstvé a nekontaminované stravy. v práci je popsáno pět způsobů obsluhy v restauraci a profesionální postoj k obsluze, koncept stravovacích služeb a typy hotelů, jejich členění, modely různých typů hotelových a restauračních kuchyní a jejich dispoziční řešení, náležité a správné skladování a skladové hospodářství, nové moderní informační technologie, pracovní náplně pracovníků F & B. Příklad stručného operačního manuálu pro řízení provozu v moderní kuchyni je doplněn o nákresy navrhovaného rozložení a efektivního využití prostor kuchyně. |
cs |
dc.format |
137s., 4 schém, 5 tab, 6 ilu |
cs |
dc.format.extent |
1479262 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
životní prostředí
|
cs |
dc.subject |
hotel a typy hotelů
|
cs |
dc.subject |
restaurace
|
cs |
dc.subject |
marketing v pohostinství
|
cs |
dc.subject |
koncepce
|
cs |
dc.subject |
stravovací služby
|
cs |
dc.subject |
profesionalita
|
cs |
dc.subject |
náplně práce
|
cs |
dc.subject |
moderní informační technologie
|
cs |
dc.subject |
operační manuál
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
environment
|
en |
dc.subject |
hotel and types of hotel
|
en |
dc.subject |
restaurant
|
en |
dc.subject |
marketing in catering trade
|
en |
dc.subject |
concept
|
en |
dc.subject |
restaurant services
|
en |
dc.subject |
professionalism
|
en |
dc.subject |
job description
|
en |
dc.subject |
modern information technology
|
en |
dc.subject |
operational manual
|
en |
dc.subject |
effectiveness
|
en |
dc.title |
Návrh stravovacích služeb pro rozvoj hotelů nového typu. |
cs |
dc.title.alternative |
Concept of catering services of new type hotel developing |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2010-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the topic of establishing a quality and functional restaurant, kitchen or any other catering business. It provides information about health and safety codes. It discusses in detail the following topics: marketing in catering trade; the term and approach to marketing; marketing concept of a workplace; product and its value; pricing strategies in a catering establishment and promoting of its services. It presents the importance of analyses and marketing research that is based on a systematic collection, analyses and evaluation of information and which allows us to recognize and solve our problems, determine the position of a restaurant in the marketplace and its competitiveness and identify new products and new varieties of palatable, fresh and uncontaminated food. The thesis deals with: types of restaurant service and professional attitudes towards service; the concept of catering services and types of hotel and their organizational structure; models of various types of hotel and restaurant kitchen and their dispositional lay-out; appropriate food storage in restaurants; new and modern information technology; job description of F&B personnel. An example of a brief operational manual for managing a modern kitchen is accompanied by a drawing of a proposed lay-out for an effective utilization of the kitchen area. |
en |
dc.description.department |
Ústav biochemie a analýzy potravin |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/196
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie, hygiena a ekonomika výroby potravin |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Technology, hygiene and economics of food production |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Chemie a technologie potravin |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Chemistry and food technologies |
en |
dc.identifier.stag |
17035
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-04 |
|
utb.result.grade |
A |
|