Testování tiskové reklamy a ověřování její účinnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Testování tiskové reklamy a ověřování její účinnosti |
Author: |
Macháček, Petr
|
Advisor: |
Vysekalová, Jitka
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá tématikou testování tiskové reklamy a ověřováním její účinnos-ti. Nastiňuje stručný přehled o historii reklamy jako takové a krátce se zabývá i prostředím tiskové reklamy v České republice. Věnuje se také okrajově psychologii učení, protože je důležité pochopit procesy, které probíhají v lidské mysli při zpracování podnětů. V závěru teoretické části práce popisuje metody testování tiskové reklamy a ověřování její efektivity a rozděluje je do kategorií podle působení. Praktická část práce se zabývá analýzou testování tiskové reklamy v praxi. Pomocí dotazní-kového šetření se pokouší zjistit, jak je na tom vysokoškolská veřejnost a reklama v tisku. Následně provádí test vybraných reklam podle poznatků z teoretické části. Na závěr prezentuje výsledky testování a analyzuje silné a slabé stránky použité metody. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12085
|
Date:
|
2010-05-10 |
Availability:
|
Práce není přístupná |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
13624
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account