Testování tiskové reklamy a ověřování její účinnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Testování tiskové reklamy a ověřování její účinnosti

Show full item record

No preview available
Title: Testování tiskové reklamy a ověřování její účinnosti
Author: Macháček, Petr
Advisor: Vysekalová, Jitka
Abstract: Bakalářská práce se zabývá tématikou testování tiskové reklamy a ověřováním její účinnos-ti. Nastiňuje stručný přehled o historii reklamy jako takové a krátce se zabývá i prostředím tiskové reklamy v České republice. Věnuje se také okrajově psychologii učení, protože je důležité pochopit procesy, které probíhají v lidské mysli při zpracování podnětů. V závěru teoretické části práce popisuje metody testování tiskové reklamy a ověřování její efektivity a rozděluje je do kategorií podle působení. Praktická část práce se zabývá analýzou testování tiskové reklamy v praxi. Pomocí dotazní-kového šetření se pokouší zjistit, jak je na tom vysokoškolská veřejnost a reklama v tisku. Následně provádí test vybraných reklam podle poznatků z teoretické části. Na závěr prezentuje výsledky testování a analyzuje silné a slabé stránky použité metody.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12085
Date: 2010-05-10
Availability: Práce není přístupná
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 13624


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
macháček_2010_bp.pdfBlocked 2.828Mb PDF View/Open
macháček_2010_vp.pdf 55.04Kb PDF View/Open
macháček_2010_op.pdf 67.99Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account