Testování tiskové reklamy a ověřování její účinnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Testování tiskové reklamy a ověřování její účinnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Testování tiskové reklamy a ověřování její účinnosti
Autor: Macháček, Petr
Vedoucí: Vysekalová, Jitka
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá tématikou testování tiskové reklamy a ověřováním její účinnos-ti. Nastiňuje stručný přehled o historii reklamy jako takové a krátce se zabývá i prostředím tiskové reklamy v České republice. Věnuje se také okrajově psychologii učení, protože je důležité pochopit procesy, které probíhají v lidské mysli při zpracování podnětů. V závěru teoretické části práce popisuje metody testování tiskové reklamy a ověřování její efektivity a rozděluje je do kategorií podle působení. Praktická část práce se zabývá analýzou testování tiskové reklamy v praxi. Pomocí dotazní-kového šetření se pokouší zjistit, jak je na tom vysokoškolská veřejnost a reklama v tisku. Následně provádí test vybraných reklam podle poznatků z teoretické části. Na závěr prezentuje výsledky testování a analyzuje silné a slabé stránky použité metody.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12085
Datum: 2010-05-10
Dostupnost: Práce není přístupná
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13624


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
macháček_2010_bp.pdfZablokované 2.828Mb PDF Zobrazit/otevřít
macháček_2010_vp.pdf 55.04Kb PDF Zobrazit/otevřít
macháček_2010_op.pdf 67.99Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet