Projekt komunikační kampaně regionální televizní stanice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Podlešák, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Valová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T05:56:52Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T05:56:52Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12033
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce s názvem Projekt komunikační kampaně regionální televizní stanice má za cíl zvýšit sledovanost regionálního zpravodajského pořadu s názvem Minuty regionu a zatraktivnit jméno regionální televize RTA Zlín. V teoretické části práce se zabývám zejména masovými médii, televizním zpravodajstvím a žurnalistikou jako takovou, dále marketingovými komunikacemi a marketingovým výzkumem. Praktická část popisuje počátky regionálního zpravodajství ve Zlínském kraji a současnou situaci vycházející ze SWOT analýzy a Porterovy analýzy 5-ti konkurenčních sil. Z vlastního dotazníkového šetření dále vyvozuji závěry o současném povědomí o regionálním zpravodajství a o názorech vybraného vzorku respondentů. Vrcholem práce je navržení projektu komunikační kampaně vycházející ze všech zjištění v praktické části. |
cs |
dc.format |
85 s. 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2149605 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
masová média
|
cs |
dc.subject |
regionální televize
|
cs |
dc.subject |
televizní zpravodajství
|
cs |
dc.subject |
komunikační kampaň
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
sledovanost
|
cs |
dc.subject |
televizní divák
|
cs |
dc.subject |
mass media
|
en |
dc.subject |
regional television
|
en |
dc.subject |
news
|
en |
dc.subject |
communication campaign
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
television ratings
|
en |
dc.subject |
televiewer
|
en |
dc.title |
Projekt komunikační kampaně regionální televizní stanice |
cs |
dc.title.alternative |
Communication campaign project for regional television channel |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2010-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the present Diploma Thesis named The Project of Communication Campaign of a Regional Television Channel is to increase television ratings of a regional news programme called Minuty regionu and to make the name of the regional television RTA Zlín more popular.The theoretical part deals mainly with mass media, television news and journalism as such, as well as marketing communication and marketing research. The practical part describes the beginnings of regional news in the region of Zlín and the current situation resulting from SWOT analysis and Porter's five force model. From my own questionnaire investigation I deduce the findings concerning current awareness about regional news and about the opinions of a selected sample of respondents. As a conclusion to my work I propose the project of a communication campaign, which stems from all the findings made in the practical part. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13756
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account