Projekt komunikační kampaně regionální televizní stanice
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt komunikační kampaně regionální televizní stanice |
Author: |
Valová, Lucie
|
Advisor: |
Podlešák, Petr
|
Abstract:
|
Diplomová práce s názvem Projekt komunikační kampaně regionální televizní stanice má za cíl zvýšit sledovanost regionálního zpravodajského pořadu s názvem Minuty regionu a zatraktivnit jméno regionální televize RTA Zlín. V teoretické části práce se zabývám zejména masovými médii, televizním zpravodajstvím a žurnalistikou jako takovou, dále marketingovými komunikacemi a marketingovým výzkumem. Praktická část popisuje počátky regionálního zpravodajství ve Zlínském kraji a současnou situaci vycházející ze SWOT analýzy a Porterovy analýzy 5-ti konkurenčních sil. Z vlastního dotazníkového šetření dále vyvozuji závěry o současném povědomí o regionálním zpravodajství a o názorech vybraného vzorku respondentů. Vrcholem práce je navržení projektu komunikační kampaně vycházející ze všech zjištění v praktické části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12033
|
Date:
|
2010-04-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
13756
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account