Společenská odpovědnost firem a její vliv na konkurenceschopnost
Show full item record
No preview available
Title:
|
Společenská odpovědnost firem a její vliv na konkurenceschopnost |
Author: |
Brázdová, Kateřina
|
Advisor: |
Svoboda, Václav
|
Abstract:
|
Cílem práce je objasnit pojem Společenské odpovědnosti firem (Corporate Social Responsibility), zaměřit se na tuto problematiku a podat o ní zároveň ucelený pohled. Analyzuji a zahrnu některé možné způsoby implementace v prostředí konkrétní firmy, pů-sobící v oblasti stavebnictví. Specifikuji jejich místo v procesu komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12026
|
Date:
|
2010-04-26 |
Availability:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 26.04.2015
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
13768
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account