Společenská odpovědnost firem a její vliv na konkurenceschopnost
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Společenská odpovědnost firem a její vliv na konkurenceschopnost |
Autor: |
Brázdová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Svoboda, Václav
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je objasnit pojem Společenské odpovědnosti firem (Corporate Social Responsibility), zaměřit se na tuto problematiku a podat o ní zároveň ucelený pohled. Analyzuji a zahrnu některé možné způsoby implementace v prostředí konkrétní firmy, pů-sobící v oblasti stavebnictví. Specifikuji jejich místo v procesu komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12026
|
Datum:
|
2010-04-26 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 26.04.2015
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
13768
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet