Budování značky-vliv značek na nákupní chování a životy Teenagerů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování značky-vliv značek na nákupní chování a životy Teenagerů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování značky-vliv značek na nákupní chování a životy Teenagerů
Autor: Buřičová, Linda
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce má za úkol, prostřednictvím teoretických znalostí a praktického primárního výzkumu, získat odpověď na otázky vlivu značek na nákupní chování a životy teenagerů a následně doporučit optimální marketingovou strategii pro uvedení nové značky oblečení na trh. Snahou je co nejlépe poznat a zmapovat cílovou skupinu, což by mělo popskytnout dostatek materiálu pro marketingové rozhodování a přípravu úspěšné marketingové strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12006
Datum: 2010-04-23
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 13770


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
buřičová_2010_dp.pdf 1.458Mb PDF Zobrazit/otevřít
buřičová_2010_vp.pdf 56.87Kb PDF Zobrazit/otevřít
buřičová_2010_op.pdf 57.74Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet