Budování značky-vliv značek na nákupní chování a životy Teenagerů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Budování značky-vliv značek na nákupní chování a životy Teenagerů |
Autor: |
Buřičová, Linda
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce má za úkol, prostřednictvím teoretických znalostí a praktického primárního výzkumu, získat odpověď na otázky vlivu značek na nákupní chování a životy teenagerů a následně doporučit optimální marketingovou strategii pro uvedení nové značky oblečení na trh. Snahou je co nejlépe poznat a zmapovat cílovou skupinu, což by mělo popskytnout dostatek materiálu pro marketingové rozhodování a přípravu úspěšné marketingové strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12006
|
Datum:
|
2010-04-23 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
13770
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet