Projekt marketingové komunikace firmy ŘEMPO VEGA, s.r.o. zaměřený na maloobchodní prodejnu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace firmy ŘEMPO VEGA, s.r.o. zaměřený na maloobchodní prodejnu |
Author: |
Vaculíková, Zuzana
|
Advisor: |
Harantová, Lenka
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace zaměřené na nově vybudovanou maloobchodní prodejnu firmy ŘEMPO VEGA. Cílem projektu je zvýšení povědomí o firmě, nalezení nové skupiny zákazníků na spotřebitelském trhu a zvýšení spo-kojenosti stávajících zákazníků. V teoretické části je obecně popsána problematika marke-tingové komunikace a jejich nástrojů. Je zde nastíněn teoretický základ marketingového výzkumu a SWOT analýzy. Analytická část se zaměřuje na stručnou charakteristiku firmy ŘEMPO VEGA a její současný vývoj, bude provedena SWOT analýza a průzkum pomocí dotazníkového šetření. V projektové části jsou navrženy jednotlivé nástroje komunikačního mixu zaměřené na podporu prodeje v maloobchodní prodejně. Na závěr je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11994
|
Date:
|
2010-05-03 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
15377
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account