Projekt marketingové komunikace firmy ŘEMPO VEGA, s.r.o. zaměřený na maloobchodní prodejnu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace firmy ŘEMPO VEGA, s.r.o. zaměřený na maloobchodní prodejnu |
Autor: |
Vaculíková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace zaměřené na nově vybudovanou maloobchodní prodejnu firmy ŘEMPO VEGA. Cílem projektu je zvýšení povědomí o firmě, nalezení nové skupiny zákazníků na spotřebitelském trhu a zvýšení spo-kojenosti stávajících zákazníků. V teoretické části je obecně popsána problematika marke-tingové komunikace a jejich nástrojů. Je zde nastíněn teoretický základ marketingového výzkumu a SWOT analýzy. Analytická část se zaměřuje na stručnou charakteristiku firmy ŘEMPO VEGA a její současný vývoj, bude provedena SWOT analýza a průzkum pomocí dotazníkového šetření. V projektové části jsou navrženy jednotlivé nástroje komunikačního mixu zaměřené na podporu prodeje v maloobchodní prodejně. Na závěr je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11994
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
15377
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet