dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Pšenčíková, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T05:16:09Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T05:16:09Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11951
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá krizovou komunikací Magistrátu města Zlína. Teoretická část vychází z odborné literatury a definuje pojmy Public relations, její nástroje, a cíle, krizovou komunikaci uvnitř i vně organizace, její zásady a základní východiska. Popisuje media relations jako důležitou součást PR. Praktická část se zabývá analýzou zvolených médií, následným hodnocením dle předem stanovených kritérií, a celkovým hodnocením krizové komunikace Magistrátu města Zlína ve vztahu ke zvolenému případu pádu stromu. Cílem práce není popsání procesu komunikace, ale odhalení případných nedostatků. V závěru práce jsou prezentovány zjištěné nedostatky spolu s návrhy opatření na zlepšení komunikace. |
cs |
dc.format |
72 s., 2 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1307380 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Public relations
|
cs |
dc.subject |
krizová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Magistrát města Zlína
|
cs |
dc.subject |
občan
|
cs |
dc.subject |
Public relations
|
en |
dc.subject |
crisis communication
|
en |
dc.subject |
Municipal authority of Zlín
|
en |
dc.subject |
inhabitant
|
en |
dc.title |
Krizová komunikace Magistrátu města Zlína |
cs |
dc.title.alternative |
The crisis communication Municipal Authority of Zlin |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kamas, Patrik |
|
dc.date.accepted |
2010-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with crisis communications of the Municipal authority of Zlín. The theoret cal part is based on specialized literature and defines the concepts of PR, its tools, and goals, crisis communications inside and outside the organization, its principles and basis background. It describes the media relations as an important part of PR. The practise part devotes to an analysis of selected media, successive evaluation according to predetermined criteria, and total evaluation of crisis communication of the Municipal authority of Zlin in relation to the selected event of a fall tree. The aim of the work isn't to describes the communication process, but the detectiones of possible mistakes. At the end of the work, there are presents found deficits along with suggestions for measures to improves communication. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13634
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|