dc.contributor.advisor |
Opatrný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Neřádová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T04:57:50Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T04:57:50Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11920
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je představit možnosti e-learningu a e-learningových prvků při prezenční výuce na středních školách. V teoretické části jsou představeny aplikace, které lze v elearningu využít. Pro přehlednost jsou rozčleněny do tří kategorií: Autorské nástroje, internet a systémy pro řízení výuky. Praktická část je věnována akčnímu výzkumu, ve kterém jsou hledány odpovědi na otázky: Zvýší aktivitu studentů v hodinách informatiky učivo zpracovaná ve formě e-learningu? Jaké prvky při vyžití e-learningu pomohou aktivně zapojit studenty v hodinách informatiky?. Výzkum byl prováděn ve dvou třídách třetího ročníku na Obchodní akademii ve Valašském Meziříčí, ve kterých byl nasazen LMS Moodle jako podpora pro prezenční výuku a dále byla výuka obohacena o další prvky e-learningu. |
cs |
dc.format |
78 s., 20 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4646500 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
e-learning
|
en |
dc.subject |
blended learning
|
en |
dc.subject |
Web 2.0
|
en |
dc.subject |
authoring tools
|
en |
dc.subject |
learning management system
|
en |
dc.subject |
e-learning
|
cs |
dc.subject |
blended learning
|
cs |
dc.subject |
Web 2.0
|
cs |
dc.subject |
autorské nástroje
|
cs |
dc.subject |
systém pro řízení výuky
|
cs |
dc.title |
E-learning a jeho využití na střední škole |
cs |
dc.title.alternative |
E-learning and it's use in secondary school |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mikulová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2010-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this paper is to present the possibilities of e-learning and e-learning elements in full-time teaching in secondary schools. The theoretical part presents applications that can benefit from e-learning. For convenience, are divided into three categories: authoring tool, the Internet and learning management systems. The practical part is devoted to action research in which they sought answers to questions will increase the activity of students in computer science curriculum hours worked in the form of e-learning? What elements in the realization of e-learning will help to actively engage students in computer science classes?. Research was conducted in two classes of third year at the Obchodní akademie in Valašské Meziříčí, which was deployed LMS Moodle as a teaching aid for full-time teaching, and further enriched with other elements of e-learning. |
en |
dc.description.department |
Ústav automatizace a řídicí techniky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/91
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro základní a střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Elementary and Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
15227
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-19 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
pedagogický výzkum
|
cs |
local.subject |
educational research
|
en |