Projekt zpracování strategie marketingové komunikace agentury, zabývající se ready made společnostmi a společnostmi na klíč, vstupující na slovenský trh.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zpracování strategie marketingové komunikace agentury, zabývající se ready made společnostmi a společnostmi na klíč, vstupující na slovenský trh.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zpracování strategie marketingové komunikace agentury, zabývající se ready made společnostmi a společnostmi na klíč, vstupující na slovenský trh.
Author: Bednárová, Lucia
Advisor: Štefánek, Radoslav
Abstract: Predkladaná diplomová práca sa zaoberá spracovaním projektu, prostredníctvom ktorého by mala byť navrhutá stratégia marketingovej komunikácie pre novovznikajúcu agentúru, zaoberajúcu sa predajom ready - made spoločností a zakladaním spoločností na kľúč, vstupujúcu na slovenský trh. Zložená je z teoretickej, analytickej a projektovej časti. Teoretická časť zhŕňa poznatky z oblasti marketingovej komunikácie na Internete a podmienky podnikateľských aktivít na Slovensku. V analytickej časti je analyzovaný trh, portfólio poskytovaných služieb, typ zákazníka ale aj nástroje marketingovej komunikácie využívanej pri obchodovaní s uvedenými spoločnosťami. Projektová časť následne vychádza z teoretických poznatkov a z uskutočnených analýz. Projekt je spracovaný tak, aby umožnil agentúre naplniť stanovené ciele.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11900
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 14737


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bednárová_2010_dp.pdf 1.005Mb PDF View/Open
bednárová_2010_vp.doc 67.5Kb Microsoft Word View/Open
bednárová_2010_op.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account