Projekt zpracování strategie marketingové komunikace agentury, zabývající se ready made společnostmi a společnostmi na klíč, vstupující na slovenský trh.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zpracování strategie marketingové komunikace agentury, zabývající se ready made společnostmi a společnostmi na klíč, vstupující na slovenský trh. |
Autor: |
Bednárová, Lucia
|
Vedoucí: |
Štefánek, Radoslav
|
Abstrakt:
|
Predkladaná diplomová práca sa zaoberá spracovaním projektu, prostredníctvom ktorého by mala byť navrhutá stratégia marketingovej komunikácie pre novovznikajúcu agentúru, zaoberajúcu sa predajom ready - made spoločností a zakladaním spoločností na kľúč, vstupujúcu na slovenský trh. Zložená je z teoretickej, analytickej a projektovej časti. Teoretická časť zhŕňa poznatky z oblasti marketingovej komunikácie na Internete a podmienky podnikateľských aktivít na Slovensku. V analytickej časti je analyzovaný trh, portfólio poskytovaných služieb, typ zákazníka ale aj nástroje marketingovej komunikácie využívanej pri obchodovaní s uvedenými spoločnosťami. Projektová časť následne vychádza z teoretických poznatkov a z uskutočnených analýz. Projekt je spracovaný tak, aby umožnil agentúre naplniť stanovené ciele. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11900
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
14737
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet