Projektové řešení podpory image společnosti XYZ na trzích České republiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projektové řešení podpory image společnosti XYZ na trzích České republiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Sarga, Libor
dc.date.accessioned 2010-07-19T04:42:52Z
dc.date.available 2010-07-19T04:42:52Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11891
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je návrh podpory image společnosti XYZ pomocí zvolených aktivit v oblastech podnikového designu, kultury, komunikace a produktu. Teoretická část práce na základě literárního výzkumu obecně vymezuje služby, strategické plánování a image firmy. Analytická část sestává z analýz podnikatelského prostředí, mikroprostředí společnosti XYZ a jejích současných aktivit zaměřených na podporu image spolu s vyhodnocením dotazníkového průzkumu realizovaného mezi zaměstnanci a zákazníky společnosti. Výstupy slouží jako podklad pro formulaci žádaného cílového stavu v oblasti zlešování image a strategie jeho dosažení. Řešení je podrobeno časové, rizikové a nákladové analýze. cs
dc.format 121 s., 14 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 5720392 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject design cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject kultura cs
dc.subject produkt cs
dc.subject image cs
dc.subject organizace cs
dc.subject průzkum cs
dc.subject sémantický cs
dc.subject diferenciál cs
dc.subject PR cs
dc.subject design en
dc.subject communication en
dc.subject culture en
dc.subject image en
dc.subject organization en
dc.subject company en
dc.subject research en
dc.subject semantic en
dc.subject differential en
dc.subject PR en
dc.title Projektové řešení podpory image společnosti XYZ na trzích České republiky cs
dc.title.alternative Project of Image Building of the XYZ Company on the Markets of the Czech Republic en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dočekal, Petr
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated The aim of the master thesis is to devise a corporate image-building strategy of the XYZ company by choosing activities from the fields of design, culture, communication and product. The theoretical part in general terms describes services, strategic planning and corporate image based on literature research. The analytical part consists of analyses of business environment, microenvironment of the XYZ company and its current activities focused on the image building as well as the evaluation of a questionnaire exploration conducted among its employees and clients. The output forms basis on which a desired future state of the corporate image is formulated along with the strategy of how the state is to be achieved. The solution is scrutinized by means of time, risk and cost analyses. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 14918
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
sarga_2010_dp.pdf 5.455Mb PDF View/Open
sarga_2010_vp.zip 22.18Kb Unknown View/Open
sarga_2010_op.pdf 641.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account