dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Lapuníková, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T01:03:35Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T01:03:35Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11802
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce nabízí pohled na analýzu komunikační strategie s hlubším zaměřením na image jako nástroj pro dosažení strategických gólů malého kateringového podniku Osteria Restaurants - The Bull, v City of London. Teoretická část vysvětluje některé empirické termíny související s image, zatímco praktická část analyzuje corporate identity a reálnou image, jak je vnímaná hlavními cílovými segmenty. Cílem diplomové práce je analyzovat pozici pohostinské provozovny, The Bull, z pohledu cílové skupiny, aplikovat kvalitativní a kvantitativní výzkum (focus group), a dodat návrh na vylepšení komunikace zaměřené na posílení dlouhodobých vztahů se zákazníky a likvidity. |
cs |
dc.format |
76 s., 9 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
6879372 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Corporate Image
|
cs |
dc.subject |
Corporate Identity
|
cs |
dc.subject |
Corporate Culture
|
cs |
dc.subject |
Corporate Design
|
cs |
dc.subject |
Corporate Communication
|
cs |
dc.subject |
faktory image
|
cs |
dc.subject |
estetický dopad
|
cs |
dc.subject |
Focus Group
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní a kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
mise
|
cs |
dc.subject |
vize
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
konkurenční výhoda
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Corporate Image
|
en |
dc.subject |
Corporate Identity
|
en |
dc.subject |
Corporate Culture
|
en |
dc.subject |
Corporate Design
|
en |
dc.subject |
Corporate Communication
|
en |
dc.subject |
Factors of Imagery
|
en |
dc.subject |
Aesthetics Impact
|
en |
dc.subject |
Focus Group
|
en |
dc.subject |
Qualitative & Quantitative Survey
|
en |
dc.subject |
Mission Statement
|
en |
dc.subject |
Vision
|
en |
dc.subject |
Communication Mix
|
en |
dc.subject |
Competitive Advantage
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.title |
Role image v komunikační strategii organizace (faktory, které ovlivňují vnímání image zákazníky) |
cs |
dc.title.alternative |
Role of image in a communication strategy of organisation (factors that influence image perception of stakeholders |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2010-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis offers an insight of a communication strategy analysis with a further spotlight on a corporate image as a tool of meeting strategic goals of a small catering business Osteria Restaurants - the Bull, in the City of London. The theoretical part explains several empirical terms related to the image itself while the practical part analyses corporate identity and image in reality as it is seen by the major target segments. The goal of this graduation thesis is to analyze the market position of hospitality operation, The Bull, within its target group, apply quantitative as well as qualitative survey (focus group), and deliver a communication improvement proposal directed to establish a long term customer relationship and revenue increase. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13737
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|