Role image v komunikační strategii organizace (faktory, které ovlivňují vnímání image zákazníky)

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Role image v komunikační strategii organizace (faktory, které ovlivňují vnímání image zákazníky)

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Role image v komunikační strategii organizace (faktory, které ovlivňují vnímání image zákazníky)
Autor: Lapuníková, Helena
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce nabízí pohled na analýzu komunikační strategie s hlubším zaměřením na image jako nástroj pro dosažení strategických gólů malého kateringového podniku Osteria Restaurants - The Bull, v City of London. Teoretická část vysvětluje některé empirické termíny související s image, zatímco praktická část analyzuje corporate identity a reálnou image, jak je vnímaná hlavními cílovými segmenty. Cílem diplomové práce je analyzovat pozici pohostinské provozovny, The Bull, z pohledu cílové skupiny, aplikovat kvalitativní a kvantitativní výzkum (focus group), a dodat návrh na vylepšení komunikace zaměřené na posílení dlouhodobých vztahů se zákazníky a likvidity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11802
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13737


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lapuníková_2010_dp.pdf 6.560Mb PDF Zobrazit/otevřít
lapuníková_2010_vp.pdf 57.30Kb PDF Zobrazit/otevřít
lapuníková_2010_op.pdf 58.61Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet