Role image v komunikační strategii organizace (faktory, které ovlivňují vnímání image zákazníky)
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Role image v komunikační strategii organizace (faktory, které ovlivňují vnímání image zákazníky) |
Autor: |
Lapuníková, Helena
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce nabízí pohled na analýzu komunikační strategie s hlubším zaměřením na image jako nástroj pro dosažení strategických gólů malého kateringového podniku Osteria Restaurants - The Bull, v City of London. Teoretická část vysvětluje některé empirické termíny související s image, zatímco praktická část analyzuje corporate identity a reálnou image, jak je vnímaná hlavními cílovými segmenty. Cílem diplomové práce je analyzovat pozici pohostinské provozovny, The Bull, z pohledu cílové skupiny, aplikovat kvalitativní a kvantitativní výzkum (focus group), a dodat návrh na vylepšení komunikace zaměřené na posílení dlouhodobých vztahů se zákazníky a likvidity. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11802
|
Datum:
|
2010-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13737
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet