Marketingová analýza trhu s ortopedickou obuví ve vybraných zemích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová analýza trhu s ortopedickou obuví ve vybraných zemích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pernička, Petr
dc.contributor.author Vašková, Monika
dc.date.accessioned 2010-07-19T00:47:19Z
dc.date.available 2010-07-19T00:47:19Z
dc.date.issued 2010-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11765
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou trhu s ortopedickou obuví, přičemž podle předem stanovených kritérií jsou srovnávány jednotlivé značky dostupné na tuzemském a zahraničních trzích. Teoretická část je vypracována na základě odborné literatury o vadách nohou, ortopedické obuvi, marketingových formách sběru informací a mapování trhu. Praktická část obsahuje srovnání sériově vyráběné ortopedické obuvi tuzemských a zahraničních výrobců. Hodnoceny jsou především jejich konstrukční, užitné parametry a cenové relace nabízeného sortimentu. cs
dc.format 80s. cs
dc.format.extent 2044353 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Ortopedická obuv cs
dc.subject cena cs
dc.subject vlastnosti cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject lehké vady nohou cs
dc.subject těžké vady nohou cs
dc.subject hodnotící kritéria obuvi cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject Orthopedic footwear en
dc.subject price en
dc.subject features en
dc.subject marketing research en
dc.subject mild feet defects en
dc.subject grave feet defects en
dc.subject evaluating criteria of shoes en
dc.subject competition analysis en
dc.title Marketingová analýza trhu s ortopedickou obuví ve vybraných zemích cs
dc.title.alternative Marketing analysis orthopedic footwear market in selected countries en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis analyzes the market to deal with orthopedic footwear, when various brands available in the domestic and foreign markets are compared according to predetermined criteria. The theoretical part is based on the special literature of defects feet, orthopedic shoes, marketing forms of collecting information and mapping the market. The practical part includes a comparison of serially manufactured orthopedic footwear made by domestic and foreign producers. There are evaluated primarily their structural and utility parameters and pricing relationships range. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13449
dc.date.assigned 2010-02-23
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vašková_2010_bp.pdf 1.949Mb PDF View/Open
vašková_2010_vp.pdf 303.8Kb PDF View/Open
vašková_2010_op.pdf 116.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account