Marketingová analýza trhu s ortopedickou obuví ve vybraných zemích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pernička, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Vašková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T00:47:19Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T00:47:19Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11765
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou trhu s ortopedickou obuví, přičemž podle předem stanovených kritérií jsou srovnávány jednotlivé značky dostupné na tuzemském a zahraničních trzích. Teoretická část je vypracována na základě odborné literatury o vadách nohou, ortopedické obuvi, marketingových formách sběru informací a mapování trhu. Praktická část obsahuje srovnání sériově vyráběné ortopedické obuvi tuzemských a zahraničních výrobců. Hodnoceny jsou především jejich konstrukční, užitné parametry a cenové relace nabízeného sortimentu. |
cs |
dc.format |
80s. |
cs |
dc.format.extent |
2044353 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Ortopedická obuv
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
vlastnosti
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
lehké vady nohou
|
cs |
dc.subject |
těžké vady nohou
|
cs |
dc.subject |
hodnotící kritéria obuvi
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
Orthopedic footwear
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
features
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
mild feet defects
|
en |
dc.subject |
grave feet defects
|
en |
dc.subject |
evaluating criteria of shoes
|
en |
dc.subject |
competition analysis
|
en |
dc.title |
Marketingová analýza trhu s ortopedickou obuví ve vybraných zemích |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing analysis orthopedic footwear market in selected countries |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2010-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis analyzes the market to deal with orthopedic footwear, when various brands available in the domestic and foreign markets are compared according to predetermined criteria. The theoretical part is based on the special literature of defects feet, orthopedic shoes, marketing forms of collecting information and mapping the market. The practical part includes a comparison of serially manufactured orthopedic footwear made by domestic and foreign producers. There are evaluated primarily their structural and utility parameters and pricing relationships range. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13449
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-23 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account