Marketingová analýza trhu s ortopedickou obuví ve vybraných zemích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová analýza trhu s ortopedickou obuví ve vybraných zemích |
Autor: |
Vašková, Monika
|
Vedoucí: |
Pernička, Petr
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou trhu s ortopedickou obuví, přičemž podle předem stanovených kritérií jsou srovnávány jednotlivé značky dostupné na tuzemském a zahraničních trzích. Teoretická část je vypracována na základě odborné literatury o vadách nohou, ortopedické obuvi, marketingových formách sběru informací a mapování trhu. Praktická část obsahuje srovnání sériově vyráběné ortopedické obuvi tuzemských a zahraničních výrobců. Hodnoceny jsou především jejich konstrukční, užitné parametry a cenové relace nabízeného sortimentu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11765
|
Datum:
|
2010-04-27 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13449
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet