Lokální diferenciace v globálních reklamních kampaních pro děti značky LEGO
Show full item record
No preview available
Title:
|
Lokální diferenciace v globálních reklamních kampaních pro děti značky LEGO |
Author: |
Slavík, Jiří
|
Advisor: |
Vysekalová, Jitka
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zaměřuje na aspekty reklamy pro děti, zejména na otázky spojené s lokalizací těchto reklam. Je možné komunikovat na děti celosvětově jednotnou kampaní, nebo je nutné lokalizovat kampaně i na děti? Ačkoliv je práce zaměřena na zkoumání reklamních kampaní značky LEGO, závěry této práce lze použít pro jakéhokoliv zadavatele, cílícího na děti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11623
|
Date:
|
2010-04-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
17073
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account